پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

تـــــولد 5سالگی پســـــــــــرم.....

1394/1/6 21:48
نویسنده : مامان امیرسام
120 بازدید
اشتراک گذاری

                                          امروز سالروز آمدنت بود کنار من

                             سالروز روزی که من مادر شدم برای اولین بار

                                          ومادر موندم به لطف بودنت

                                          به پاس بودنت و پاس ماندنت

                                             جشن گرفتیم این روز را 

                                    تولدت هزارررر بار مبارک پســـر گلـــم

                                                                     محبت   محبت   محبت

                                5 سال گذشت از ورود این هدیه الهی به جمع کوچک ما

                                  5 سال گذشت از ریزش رحمت الهی بر سقف خانه مان
 
                           خدایا: تو رو شکر که ما را لایق دانستی تا بنده پاکت را پرورش دهیم
 
                            خدایا: تو را شکر که مار ا لایق دانستی تا امانتدار تو باشیم
 
                             خدایا: تو را شکر به خاطر همه نعمتهایت ، تنها تو را شکر
 
پسندها (1)

نظرات (0)