پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

روز تولد

1392/5/2 23:40
نویسنده : مامان امیرسام
255 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آنکه در کتابش فرزند را زینت زندگی خواند...

فرشته کوچکم خوش آمدی.

چه ساده با گریستن خویش زاده میشویم و

چه ساده با گریستن دیگران از دنیا میرویم و

میان این دو سادگی معمایی ست به نام زندگی.

پسر گلم ازت میخوام که این معما رو به بهترین روش حل کنی.

اولین روز تولد سام کوچولو... 

 

 

دوستت دارم از ته قلب ، با تمام وجود از ته احساس.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب:

 

 

عشقم..

روز سوم من از بیمارستان مرخص شدم و شما احتیاج به مراقبتهای ویژه داشتی و موندی.

من به دلیل وضعیت بدی که داشتم هنوز پسر نازم و ندیده بودم  که موقع ترخیص دیدمت و

بغلت کردم

                 تو شدی تمام زندگیم...

این عکس همون روزه نفسم

پسر سه روزه من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی که مادر میشی...!!!!

 وقتی مادر میشی فارغ از همه کارهای دنیا یه آدم دیگه میشی… ميشي فرشته نجات! فرشته نگهبان!

 وقتی مادر میشی یاد میگیری واسه خاطر بچه ات غرورت رو زیر پا بذاری و تو دعواهات با همسرت کوتاه بیای… یاد میگیری سکوت کنی… به دروغ بخندی و بگی همه چیز رو به راهه…

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)