پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

لحظه های زیبای پسرم، پاییز و زمستون 93

1393/10/28 11:08
نویسنده : مامان امیرسام
188 بازدید
اشتراک گذاری
عاشق شیطنتاتم نازنین پسر
سام من
نمیدونی این روزا چقدر زود بزود میگذرند و من چقدر خوشحالم که تمام لحظاتم با وجود شیر مرد کوچکم سپری میشه.
وقتی به گذشته فکر میکنم میبینم چقدر زود گذشت اصلا باورم نمیشه داریم کم کم به تولد 5 سالگیت نزدیک میشیم ، با اینکه بیشتر روزا خیلی سخت بود اما الان خاطراتش واسم شیرینه.
خدا رو شکر ، خدا رو 1000 هزار بار شکر
که تو رو دارم ،بابایی  رو دارم و سایه پدر و مادرمون رو
اگه گاهی ناخواسته سرت داد میکشم منو ببخش
اگه گاهی بهت توجه نمیکنم منو ببخش
گاهی اوقات اونقدر خسته و کلافه هستم که واقعا دست خودم نیست
فقط بدون عاشقتم ،بینهایت  ،اما خستگی گاهی مجال نمیده
پسرک خواستنی من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)