پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

غلط نامه گل پسرم

1393/10/28 11:19
نویسنده : مامان امیرسام
139 بازدید
اشتراک گذاری

    کودکم ارارم ارام قد میکشد ومن در سایه امن صداقت ناب کودکتنه اش بزرگ میشوم،

                او میرقصد و من ارام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم،

                      او میخندد و من از شوق حضورش اشک میریزم،

       او پرواز میکند و من شادمانه آنقدر مینگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند،

              او بـــازی میکند   ،  کودکــــانه   ،   میپــــرد   ،  حــــرف میزند  ،

  من ،کودکانه ،در سایه بزرگیش پنهان میشوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم.

 

کلماتی که تا 22 ماهگی یاد گرفتی جوجوی قشنگم...

آب : آهپ

غذا : به

بابا : بایــی

شیر :شــــی

بریم: ب یی

دد : ده

مرسی : اسی

سلام :سه،سعه

....................................

دایره لغات در 24 ماهگی....

زشت :دش

چایی :دایی

ماست : ماس

عزیزم : عسیسم

زندایی :سدایی

مامان : مامایی

بابا : بابایی

سیما :سما

الهام :ایی

الهه :الی

زهرا :زدا

عاطی :عاطوو

...................................

صدای حیوانات...

گاو :موووووووو

ببعی :ب ب

زنبور :ززززز

پیشی :مو مو

مرغه :گد گد

کلاغه :گا گا

جوجو : جی جی جی

هاپو :آپ آپ

..............................

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)