پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

تولــــــــــــــــــــد 3 سالگی

1393/1/6 12:59
نویسنده : مامان امیرسام
170 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك                         هورررررررررررررررررررا  ٣ ساله شدم.

 

سومین سال است که دنیا مال ماست                    

                         شور و شوق و زندگی در فال ماست

سومین سال است زمین در شادی است

                          آسمان در حسرت احوال ماست

 سال پیش با مستی تو رفت و رفت

                          شادمان تر از همه امسال ماست

چشم هایت راز دار خنده ات

                        خنده هایت اخر امال ماست

سومین سال است که عاشق گشته ایم

                    سومین سال است که امیر سام مال ماست.

                                           

 

         

 

 

3 ساله قشنگم عاشق خنده هاتم...

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 92 2:34
هزار بار تولدت مبارک عزیزم


خاله سیما
5 شهریور 92 18:36
الهی خاله فدات بشه.جیگرطلای خاله.ایشالله صدسال.صدسال کمه ایشالله همیشه زنده باشی.


..........................
ممنون خاله سیما جونم.
انشالا... یه روز عکس نی نی تو توی وبلاگم بزارم.بوس.
خاله سیما
16 شهریور 92 14:30
سلام خاله جون باز اومدم تو وبلاگت.آخه خیلی تندتند دلم برات تنگ میشه.******(بازباران بی ترانه,گریه های بی بهانه,میخوردبرسقف قلبم,یادم آرد روی ماهت,باورت شاید نباشد,که دلم تنگ است برایت)


مرسی خاله جون جونی من.
مامان رها
12 تیر 93 2:29
چه مدل موهایی داری اینجا گلپسری ماشالله
مامان امیرسام
پاسخ
لطف دارید