پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

باغ وحش فروردین 92

1392/5/13 1:07
نویسنده : مامان امیرسام
177 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم که بالاخره رفتی باغ وحش(به قول خودت گاب بحش).

مثل یه فرشته کوچولو رفتی به یه خانومه گفتی (خانوم از من یه عکس میندازی).خنده

 

مثل یه فرشته کوچولو رفتی به یه خانومه گفتی (خانوم از من یه عکس میندازی).

آهوخانوم هم از دیدنت سیر نمیشدخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آراد
13 مرداد 92 1:56
سلام عزیزم پسر خیلی شیرین و نازی داری امیدوارم همیشه خندون باشه و سالهای سال براش جشن تولد بگیری



خاله سیما
6 شهریور 92 10:08
اتل متل یه فانوس*فرستادم کلی بوس*گرفتی بگو آره*نشد بگودوباره.
مامان معصوم
8 شهریور 92 21:02
فدات بشم عشق معصوم.هرچقدرهم شیطونی کنی بازم دوستت دارم.


دوستت دارم مامان معصوم.
خاله الهام
8 شهریور 92 21:09
خیلی دوستت دارم عشق خاله.یکی یه دونه چراغ خونه به قول امیرسام دول دولخونه(گل گلخونه).


مرسی خاله جونم.