پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

دلنوشته هایم برای امیر سامم

1392/11/22 15:20
نویسنده : مامان امیرسام
224 بازدید
اشتراک گذاری

 

  فرشته قشنگم!

در آشنایی امروز برایت مینویسم تا  در فراموشی فردا یادم کنی...

* * *

 

سام قشنگم ...یقین دارم روزی می آید که اینجا را زیر و رو کنی پی یافتن حرفی که آرامت کند .

شاید روزهایی خواهد آمد که غرورت اجازه ی اشک ریختن و درد ودل کردن با مادرت را نمیدهد ... 

کاری با غرورت نداشته باش پسرم

اما خواهشا روی قلب و آغوش مادرت حساب باز کن ...آنجا را فقط برای تو آرام و امن نگاه خواهم داشت .

قرار نیست زمین و زمانه مدام به تو حال خوش بدهند ..زندگی است دیگر !

راز مهم این است که نباید به این زندگی بی معرفت دل بست ..بی معرفت است و بی ثبات ...دلت را را به ابدیت خوش کن ..به خدا و بس  .  

عاقل باش و مرد...عاقل باش تا کمرت زیر بار احساس و سادگی نشکند و مرد باش تا معشوقه ات توان تکیه کردن به تو را داشته باشد ...

نمیدانی چقدر مرد بودن و مرام داشتن خوب است ...قسم ات میدهم عاقلانه عاشق شو و مردانه پای عشق و احساست بمان...

دوستت دارم پسرک زیبای من واجب است که از این به بعد دل نگرانی هایم را نامه کنم برایت ..خدا را چه دیدی شاید روزی این چند سطر خط تو را یک دنیا آرام کرد!!!

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)