پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

مشهد مقدس سال90

1392/11/21 23:45
نویسنده : مامان امیرسام
169 بازدید
اشتراک گذاری

عشقی به نام امام رضا(ع)                                           

تا که بر گنبد تو دیده ام از دور افتاد
 ناگهان بر دل آلوده ی من شور افتاد
 اولین بار که دیدم حرمت را گفتم
 ای سلیمان به سرایت گذر مور افتاد

                                                           

 

 

                                                    

                                                  

 

          زیارت قبول ...

عشقم بیمه امام رضا شدی.

1سال و 10 ماهه بودی که قسمت شد رفتیم مشهد (دی 91)زمستون بود و برف.

خیلی بهت خوش گذشت از خوشحالی اونقدر تو هتل جیغ میزدی که 2 بار به ما اعتراض کردن...

امیرسام و افکار مرموز در قطارعینک

 

امیرسام و افکار مرموز   هنر نمایی امیرسامماچ

 

 

امیر سام خوش خنده و برای عکس انداختن پایه... لبخند

 

امیرسام در حال منجمد شدن و قندیل بستن

 امیر سام و برف بازی

و در آخر امیرسام خسته و کوفته در حال پیاده روی در صحن حرم ...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سیما
26 شهریور 92 13:35
قشنگ خاله ایشالله زیارت مکه و کربلا بری خاله جونم.الآن که عکساتو نگاه کردم ضعف کردم.فقط میتونم بگم بخورمت که انقدر جیگری.