پرنس امیرسامپرنس امیرسام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانه ی من و باباعاشقانه ی من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

اسرار نامه امیرسام

زیبا ترین صــــــدا...

1392/11/1 23:19
نویسنده : مامان امیرسام
108 بازدید
اشتراک گذاری

جواب دندان شکــــــــــــــــــن!!!

١٦ /دی /92

صبح با بابایی حاضر شدی رفتی تعمیر گاه...

بعد از 1 ساعت برگشتید خونه و بعد بغلت کردم و بوس و گفتم :مامانی خوش گذشت؟

امیر سام:با صدای بلند و قاطع ...مگه رفته بودم مهمونی !!!

هی میگی خوش گذشت خوش گذشت... رفته بودم( تعمیرکار).

قیافه من:تعجب

بابایی:خنده

امیرسام:عصبانی

 

شهادت امام رضــــــــــــــــا....

 امیرسام:مامانی  بزن یه شبکه ای که امام رضا رو ببینم و من زدم.

با عشق نگاه میکردی و گفتی :مامان بگو ایشاال.. قسمتت بشه ..ومن گفتم قسمتت بشه پسرم .

و امیر سام:سلامت باشی مامان.

قربون لفظ قلم حرف زدنت برم منقلب 

 

 

پیکاســــــــــــــــــــــودرسخوان

نقاشی رو از رو دیوار شروع کردی و تا الان که 3 سال و 9 ماهته واسه خودت پیکاسویی شدیتشویق

اینجا 2 ساله بودی.

عاشق رنگ کردنی .مامان و بابا نقاشی بکشن و آقاسام رنگ کنن.

چند روز پیش:

امیرسام:مامان واسه من یه نقاشی بکش..ومن کشیدم.

وبعد گفتی:مامان حالا رنگش کن و من گفتم پس شما چیکار کنی؟؟

امیر سام:منم دارم نگاه میکنم...خیال باطل

اینجوریاست ...

بعضی وقتها هم نقاشیهایی که کشیدیمو با هم قیچی میکنیم و نتیجش این میشه:

و آخر سر دخل همه رو با این قیچی میارینیشخند

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سیما
16 بهمن 92 0:30
خاله جیگرتو بخوره که مثل خاله سیما عاشق نقاشی هستی تو.عزیز دلم